Złota myśl

"Nie każdy musi być chudy, najważniejsza jest akceptacja siebie, lecz niech nie będzie sztuczna oraz niech nie będzie pretekstem do zaniedbania zdrowia i powielania złych nawyków"

wtorek, 13 maja 2014

Łazanki z kapustą bez łazanek ;)

Ponieważ makaronu nam nie wolno, a kapuchę miałam... świeżą i mięso mielone, to zrobiłam oszukane łazanki bez łazanek ;P czy też starą co udaje młodą kapuchę z mięsem......... a w ogóle to nie ja, tylko moje kochanie które mnie wspiera. Szczerze przysięgał, że na jednej łyżce oliwy!




  • Kapusta
  • Mięso mielone z indyka
  • Kilka pieczarek
  • Cebula
  • Koperek
  • Przyprawy

Kapuchę pokroić i poddusić na wodzie. Jak ktoś ma kwaszoną to też dobrze.
Cebulę i pieczarki pokroić i zeszklić na 1 łyżce oliwy. Mięso mielone podsmażyć.
Połączyć składniki i dusić do miękkości. Dodać przyprawy i na koniec dla chętnych koperek.
Wtedy możemy udawać, że to młoda kapusta :)
Danie może dowolnie ewaluować. Innego charakteru dodałby koncentrat pomidorowy. Kwestia smaku ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz