Złota myśl

"Nie każdy musi być chudy, najważniejsza jest akceptacja siebie, lecz niech nie będzie sztuczna oraz niech nie będzie pretekstem do zaniedbania zdrowia i powielania złych nawyków"

czwartek, 12 czerwca 2014

Sałata z fetą i słonecznikiem

Nie chciało mi się jeść za bardzo, a w domu była własna ogrodowa sałata. Zrobiłam pyszność!!
Nie przesadzając z ilością sera feta i słonecznika, uznać można przepis za dietetyczny :)



  • Sałata masłowa i trochę rukoli
  • Pomidor
  • 50 g sera typu feta
  • 1 łyżka łuskanych pestek słonecznika
  • Sos winegret (ja miałam gotowy - z łyżką oliwy)

Na sałacie ułożyć kawałki pomidora, fetę równomiernie pokruszyć. Pestki słonecznika lekko uprażyć na suchej patelni i posypać na sałacie. Sos winegret rozrobić i polać sałatkę.

 Pestki dodają niesamowitego aromatu! Już mi język ucieka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz