Złota myśl

"Nie każdy musi być chudy, najważniejsza jest akceptacja siebie, lecz niech nie będzie sztuczna oraz niech nie będzie pretekstem do zaniedbania zdrowia i powielania złych nawyków"

sobota, 23 czerwca 2012

Kurczak pieczony na kapuście


Pomysł przekazany przez koleżankę Angelikę (...).

Kurczak jaki jest, każdy widzi. Obrany ze skóry i przyprawiony, pod nim leży kawał kapusty... Zabawne... Angelika zapierała się, że mówiła o kwaszonej kapuście, ja, że absolutnie nie było słowa kwaszona! Wzięłam zatem tą, którą miałam w lodówce - młodą surową. Wyszło smacznie, ale potem spróbowałam z kwaszoną. To dopiero super połączenie!!!!!
Próbujcie jak chcecie, ale to jest hicior!!


  • Kurczak bez skóry
  • Ulubione przyprawy (ja mam ekstra American Chicken) oraz zioła z parapetu
  • Kapusta (kwaszona) kilogram
  • Czosnek


Kurczaczka nacieramy przyprawami, dodajemy czosnek do środka i obok, ptaka kładziemy na kapuście i pieczemy ok 1,5 do 2 godzin w temperaturze 180 stopni C. Długość pieczenia zależy od wagi kurczaka.
Kurczak puszcza sos, kapusta mięknie i nabiera super smaku.

***Polecam też po prostu natarte przyprawą do kurczaka udka.***


MEGA!



1 komentarz:

  1. To prawda, rewelacja!!!!!!! ja robię ze skórą, bo nie jestem na diecie. Rodzinka była równie zaskoczona co zachwycona

    OdpowiedzUsuń