Złota myśl

"Nie każdy musi być chudy, najważniejsza jest akceptacja siebie, lecz niech nie będzie sztuczna oraz niech nie będzie pretekstem do zaniedbania zdrowia i powielania złych nawyków"

wtorek, 4 marca 2014

Ryba z cukinią

Dobra rybka nie jest zła



  • Kawałek dorsza/pangi/ co tam się ma
  • Cukinia
  • Cebula
  • Pieprz cytrynowy
  • Papryka
  • Zioła, Sól, Pieprz

Rybkę przyprawiam pieprzem cytrynowym, który uwielbiam i polecam.......i smażę na patelni beztłuszczowej

Cukinię, paprykę, cebulę kroję i przyprawiam ulubionymi ziołami i przyprawami, Smażę na patelni pod przykryciem, przez co dusi się w swojej wodzie, ew. trochę podlewam.

Zjadłam z kromką totalnie ziarnistego chleba.
Mniam!

1 komentarz:

  1. Jestem na diecie Natur House od końca sierpnia 2013r. i schudłam dość sporo (będzie z 25 kg- jak nie więcej). Nie wiem dokładnie ile, bo nie chciałam znać wagi wyjściowej i mój kalendarzyk trzyma Pani dietetyk. Powiedziała mi tylko, że już zgubiłam 20 kg, ale od tego czasu zgubiłam rachubę ;p Mimo wszystko w trakcie diety pozwalam sobie na różne smakołyki. Nie codziennie, ale często raz w tygodniu jest coś, co jest zakazane ;) Mam nadzieję, że jak przejdę stabilizację, to ten spadek wagi mi się utrzyma.

    Trzymam kciuki za Ciebie i Twojego faceta :)

    OdpowiedzUsuń