Złota myśl

"Nie każdy musi być chudy, najważniejsza jest akceptacja siebie, lecz niech nie będzie sztuczna oraz niech nie będzie pretekstem do zaniedbania zdrowia i powielania złych nawyków"

środa, 14 maja 2014

Naleśniki pełnoziarniste

Wczoraj znalazłam przepis na naleśniki z mąki pełnoziarnistej i gryczanej. Ta druga mąka niestety nie nadawała się już, więc użyłam niestety pszennej. Dałam 2:1 na korzyść mąki pełnoziarnistej.
Mój wspierający ukochany zrobił dużą porcję, 2 szt. dla mnie, 3 dla siebie.

Przepis na 5/6 dużych naleśników:

4 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki mąki pszennej
 (lub 3 pełnoziarnistej i 3 gryczanej)
2 jaja
szklanka chudego mleka
szczypta soli
ew. łyżka oliwy
Wymieszać, smażyć bez tłuszczu.

Wyszły bardzo smaczne! z dżemem light i serkiem naturalnym były skutecznym poprawiaczem nastroju.
Polecamy też na słono z kurczakiem i warzywami, lub z twarogiem miętowym



 

Smacznego!

3 komentarze:

  1. wygladaja apetycznie zainspirowalas mi je dzis na kolacje a powiedz czy zamiast warzyw moge przy diecie nh dodac dzem na fruktozie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem co się dzieje, pisze 5 razy to samo i nie umieszcza!

      Usuń
  2. No wreszcie umieściło się coś :)!!!!!!!
    Jak pisałam na privie: Polecam naleśniki na śniadanie, by cukier przez dzień organizm spalił. Ja kupuję albo dżem 100% Łowicza, lub light Materny. Ewentualnie można sobie zmiksować owoc i dodać słodzik.

    OdpowiedzUsuń