Złota myśl

"Nie każdy musi być chudy, najważniejsza jest akceptacja siebie, lecz niech nie będzie sztuczna oraz niech nie będzie pretekstem do zaniedbania zdrowia i powielania złych nawyków"

środa, 6 marca 2019

DAWNO mnie nie było

Dawno mnie nie było...... bo praca, bo coś...
A wydarzyło się coś bardzo ważnego...
Od stycznia, ze względu na złe wyniki badań wzięłam się za siebie... Nie stricte za odchudzanie, ale zdrowsze jedzenie. Cholesterol wysoki, trójglicerydy kosmiczne.. zatem zmiana konieczna.
Mniej mięsa, więcej warzyw, odstawiłam alkohol, jedynie na wino sobie pozwalam. Grzeszki od wielkiego dzwonu. Efekt jest! Brzuszek lepiej pracuje, ja się lepiej czuję.
Postaram się wstawiać nowe przepisy :)

2 komentarze:

  1. Proszę zastanowić się nad stylem życia ketonowego, polecanego przez lekarzy braci Rodzeń. Panowie twierdza ze nie chodzi o cholesterol podczas odchudzania a o cukier. Polecam keto.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem się nie znasz za bardzo.. bo przy trójglicerydach keto też nie wskazane

      Usuń